[gilug.org] Una Aculaser no m'imprimeix

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2007-12-08 08:32:26 UTC

Bondia,

el filtre dona un missatge d'error,
aquest driver com molts altres, es composa de dues parts, una per cups i
l'altre per el filtre,
si el filtre no va, segurament es perque no rep els paràmetres correctes o
perquè no ha estat completament instal.lat.
hem d'assegurar-nos de que les dues parts del driver han estat correctament
instal.lades,

Salut,

Jordi

El Friday 07 December 2007 17:38:42 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: