[gilug.org] [ot] targes tdt

David Casals hakd0c telefonica net
2007-08-31 15:40:21 UTC

Hola,

Aquesta pregunta es una mica offtopic.

Visc en una zona on segons la generalitat no tinc cobertura tdt, pero
tinc un aparell de dvd amb el tdt incorporat (dels de 60€) que m'agafa
algun canal.

He probat amb alguna sintonitzadora de tdt per l'ordinador, conectat a
la mateixa antena i no veu absolutament res.

Amb les targetes sintonitzadores de tv (almenys abans) n'hi havia que
portaven un petit amplificador incorporat, però ningú te experiencia
d'aquesta mena amb les de tdt.

La pregunta es, hi ha alguna sintonitzadora de tdt (pci o pci-e) que
tingui mes potencia que una altre i que evidentment vagi amb linux?
Quines experiencies en teniu?

Atentament
David Casals
hakd0c