[gilug.org] Catala a l'Ubuntu server

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-23 19:59:20 UTC

Hola

A veure,no crec que sigui problema de "dir-li o no", jo is faig ctrl+alt+F2,
(exemple); em trobo en que no hi ha rès amb catala i tinc el kde en catala,
en instal.lacions sense rés passa el matix crec.-

Per cert algú ha provat la tribe 4 de Kubuntu Gutsy??, a mí s'hem keda sensa
só.

Salut!!

Xavi

El 21/08/07, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: