[gilug.org] grub debian

Miquel Casanovas Puigvi mcasanovas gurx net
2007-08-20 21:49:20 UTC

xavi linux escribió:
> Narcis he intstal.lat  etch  i la he pasat a sid, però em falta el
> driver d'una nvidia Geforce 7400 i no  m'en surt-ho...
>
> Salut i  Merci!
>
> Xavi
editem el sources.list:

deb http://ftp.rediris.es/debian/ unstable main contrib
deb http://mirrors.kernel.org/debian/ unstable main contrib non-free

 > apt-get update
 > apt-get install linux-headers-$(uname -r) linux-image-$(uname-r)
 > apt-get install module-assistant nvidia-kernel-common
 > module-assistant auto-install nvidia
 > m-a a-i nvidia

i per últim el fitxer xorg.conf a section device canviem:
 > vim /etc/X11/xorg.conf

Driver "nvidia"

i reiniciem. En principi ja esta, potser et falten dependencies alhora
de compilar els drivers, llavors:
 > apt-get install module-assistant build-essential fakeroot dh-make
debhelper debconf libstdc++5 linux-headers-$(uname -r)

Salutacions!! Atentament www.GurX.NeT