[gilug.org] grub debian

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-20 17:31:43 UTC

apt-get install module-install ?
perdò :S
 apt-cache search module | grep assistant
module-assistant - tool to make module package creation easier
Executes module-assistant i t'hauria de permetre instal·lar el driver de
la teva Nvidia si no vaig errat.
De totes maneres, potser que vagi errat, ja que no utilitzo nvidia jo ni
cap driver propietari, ja en faig prou amb el vesa.

El dl 20 de 08 del 2007 a les 18:09 +0200, en/na xavi linux va escriure: