[gilug.org] Idea del Cafe-install

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-11 16:19:53 UTC

Ep!!

Narcís em sap greu per tu però bé al cap i a la fi pot-ser tens raó, que hi
farem,és l'esperit del programari lliure?? de difondre el programari lliure
o pot-ser es que s'ha de mantenir  en "clans de ens superiors"?? als que la
gent de carrer no hi estem a l'alçada???

apa Narcís i Gracies per tot

xavi

El 11/08/07, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: