[gilug.org] Cafè install

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-08-10 20:08:52 UTC

A Divendres 10 Agost 2007 11:42, K va escriure:
> Hola a tothom de nou!

Hola Carles,

> [...]
> *exactament* un *dia*, una *hora* i un *lloc* concrets que a ell li van be.
>
> Com que es la primera persona que s'ha decidit (*es* el que es mulla),
> amb un temps raonable d'antel.lacio (potser el dia abans es massa just,
> i alhora 2 setmanes abans pot ser massa), envia a la llista la seva
> intencio concreta: "Jo, i el meu portatil/pc, estarem a tal lloc, tal
> dia, per exugar tots 2 plegats les nostres penes", i alhora, proposa:
> "En aquest lloc hi cabrem, be, uns 'tants', (dependra del lloc); per
> tant, qui vulgui apuntar-se, alla estarem".

Em sembla una idea excel·lent. No crec que exclogui els altres tipus de
quedadesital, però crec que seria un bon protocol (és clar, es pot acabar de
pulir)

1. Hi hauria les jornadesoficialsdelgilug, amb un protocol potser una mica més
complex, però potser concretant dia i hora, tant com es pugui, amb prou
antelació i mirant d'abarcar el màxim d'aquest pnitoresc kosmos que és la
gent que segueix aquesta llista,

2. La quedadamésinformal que podria venir una mica definida per aquests
darrers correus i protocolitzada segons l'estructura del missatge d'en
Carles, i

3. Si estem molt cardats (parlo per mi), correu o trucada a qui tinguem més a
prop o remeni més algun tema i quedem perque em foti un cop de mà
(Si és que no ho hem trobat a saint Google, que últimament he vist que fa
miracles.
No sé si trucar a la penya de Roma. Si volien fer sant en joanpau2 perque en
Kubika no es va matar en l'accident de formula1 anys després que morís el
santpare!!!, no veig perque això que està fent el google amb la meva
ignorància no es pot considerar un miracle!!).

ein?

> [...]
> :-)
>
> Potser sembla una mica complicat, pero... a mi m'agrada per em sembla
> mes "ordenat" i eficient... I alhora: que no n'es molt de complicat el
> mon sencer? :-)
>
> Per tant, el seguent mail que potser enviare a la llista, un o dos dies
> abans del proper cafe-install, quan hi hagi una *data*, *hora* i *lloc*
> clavats, sera dir si vinc! ;-)
>
> I evidentment, que si algu te una idea millor, endevant! ;-)
>

> Vaigi be a tot kiski vivent en aquest cosmos meravellos!

Què dius de wiski?

>        Carles

Salut!!

Dani