[gilug.org] Eterm

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-10 18:44:58 UTC

Bones llista, algú utilitza Eterm ?
No sé com configurar-la per què em deixi fer accents.
Sé que no soporta les locales UTF-8, ho he probat amb les iso-8859-15 i
les iso-8859-1, però no aconsegueixo que l'eterm em deixi escriure
accents ni la ñ castellana, en canvi altres programes com evolution i
openoffice no tinc cap problema.
He estat buscant informació, però no la sé trobar.
Un altra problema és que amb el desenvolupador de l'Eterm no hi tinc bon
rollo, per tant, m'he de buscar la vida jo "solet".
Amb la xterm en canvi em funciona tot això perfectament.
Gràcies anticipadament i disculpeu les molèsties.
Atentament,
Marc Furtià i Puig