[gilug.org] Cafè install

K k jasp org
2007-08-10 09:42:17 UTC

Hola a tothom de nou!

Proposo un canvi de punt de vista a l'hora de quedades "informals" amb
portatil, PC, cafe, te, birres, etc...

La majoria de nosaltres, almenys jo, ja tenim el nostre mon ple de
coses. I per tant, sol ser una gran casualitat que a una data i hora
determinades, a *tothom* li vaigi be.

Em reconec amb una elevada disponibilitat (poca familia, etc), i aixi i
tot rondara el 50 - 60 % com a maxim, pero molt variable, depenent de
l'epoca...

Una altra questio, tambe seria fins on s'arriba amb *tothom*... Tot el
cosmos? nomes els apuntats a la llista? :-)

Per tant, el que jo proposo, en podriem dir: "protocol quedades
informals cafeinobirrinformaticofriquillibertaries", versio 0.1:

Personalment crec que estaria be "institucionalitzar" el protocol per a
ampliar-lo, millorar-lo i fer-lo mes solid i eficient, i com a minim,
minimitzar els mails a la llista del tipus "doncs a mi em va be aquest
dia i aquest no", "doncs a mi aquest no pero aquell altre potser, i el
de mes enlla en un 67 %", etc... :-)

Una persona, en direm en "X", que te una inquietud puntual (li ve de
gust re-instal.lar-se el portatil, te algun problemill, etc), decidieix
*exactament* un *dia*, una *hora* i un *lloc* concrets que a ell li van be.

Com que es la primera persona que s'ha decidit (*es* el que es mulla),
amb un temps raonable d'antel.lacio (potser el dia abans es massa just,
i alhora 2 setmanes abans pot ser massa), envia a la llista la seva
intencio concreta: "Jo, i el meu portatil/pc, estarem a tal lloc, tal
dia, per exugar tots 2 plegats les nostres penes", i alhora, proposa:
"En aquest lloc hi cabrem, be, uns 'tants', (dependra del lloc); per
tant, qui vulgui apuntar-se, alla estarem".

Segurament que a mes d'un li anira be. Tambe sera el cas que hi haura
gent que no li anira be i no podra venir, pero aixo es llei de vida, mai
plou a gust de ningu!.

I em jugo el pes d'aquest mail en birres, que pel volum que te
actualment el Gilug, la gran majoria de propostes solides i minimament
atractives de cafe-install, s'hi apuntara mes d'un, de dos, i mes i tot! :-)

Potser sembla una mica complicat, pero... a mi m'agrada per em sembla
mes "ordenat" i eficient... I alhora: que no n'es molt de complicat el
mon sencer? :-)

Per tant, el seguent mail que potser enviare a la llista, un o dos dies
abans del proper cafe-install, quan hi hagi una *data*, *hora* i *lloc*
clavats, sera dir si vinc! ;-)

I evidentment, que si algu te una idea millor, endevant! ;-)

Vaigi be a tot kiski vivent en aquest cosmos meravellos!

       Carles