[gilug.org] Cafè install

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-09 21:59:08 UTC

Hola

Bé en Narcís ens diu que podem fer servir els ordinadors que ell ens ha
buscat :

dies i hores possibles:
A l'Escala hi ha 12 ordinadors amb els quals poder experimentar, apart
de poder portar ordinadors portàtils i fer les pròpies instal·lacions
amb accés a la xarxa.

La disponibilitat de l'aula de l'Escala (el dia 14 em confirmaran que no
hi ha cap problema) durant l'agost és:

- Dijous   16 (de 16.00h fins la nit)
- Dissabte 18 (de  9.00h fins la nit)
- Diumenge 19 (de  9.00h fins la nit)
- Dimarts  21 (de 16.00h fins la nit)
- Dijous   23 (de 16.00h fins la nit)
- Dissabte 25 (de  9.00h fins la nit)
- Diumenge 26 (de  9.00h fins la nit)
- Dimarts  28 (de 16.00h fins la nit)
- Dijous   30 (de 16.00h fins la nit)

Crec que a partir d'això podem fitxar dia i hora entre demà i màxim dissabte
,

(afegiu la vostra opinió i proposo la majoria )

Jo ja "em mullo entre el dissabte 18 Matí i el dissabte 25 matí

Aneu dient la vostra:

No se Narcís quant et va bé confirmar-ho??

Salut
Xavi