[gilug.org] Problema al insta.lar ubuntu/kubuntu

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-09 12:50:04 UTC

A Dijous 09 Agost 2007 12:28, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> El servidor que depèn d'aquella IP potser estigui caigut.
> Espera unes hores o a demà, que potser el servidor de programari torni a
> estar disponible.

Ho, ho, ho !
qui havia dit que amb Ubuntu fora problemes ?

podeu instal.lar Ubuntu fent servir el servidor d'Andorra en comptes del
d'Espanya,

deb http://ad.archive.ubuntu.com/ubuntu

fa temps el de ES si que donava problemes, no l'he tornat fer servir mai mes,
donava fitxers incorrectes i també deia que no existien alguns fitxers que
estaven disponibles segons la llista de paquets,
el d'Andorra va molt millor,

si al començar la instal.lacio posem que som d'Andorra en comptes d'ES, triarà
aquest servidor i també ens deixa posar el teclat i els idiomes,