[gilug.org] PROPOSTA DE FER UN CAFE-INSTAL.LACIONS ( PER DIR-HO D'ALGUNA MANERA )

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-08 15:45:05 UTC

El dc 08 de 08 del 2007 a les 12:06 +0200, en/na xavi linux va escriure:
> Hola Marc
>

> Molt interesant ja en tinc ganes de proval

Tens ganes de probar-l'ho ?
Donçs bé ... suposo que saps que no hi ha versió estable, oi ?
S'ha de baixar tot de cvs i a partir d'aquí compliar-ho a maneta.
Jo m'he fet uns petits scripts que em permeten compilar-ho tot
directament, si hi ha instal·lades totes les dependencies que fan falta,
com ara el make, per dir-ne una ...
Si vols començar a jugar-hi, et passo la direcció d'on he penjat els
meus escripts, http://dats.no-ip.org/?q=node/105
Aquests scripts t'haurien de funcionar a la primera si tens tots les
dependencies correctament instal·lades per tal de compilar l'e17, cosa
que n'estic casi segur que no serà així, però bueno, es pot mirar a
veure on hi ha els errors i mirar de solucionar-ho, no ? :P
Altres pàgines on hi ha manuals són :
www.get-e.org
www.enlightenment.org

Sort amb l'aventura :P