[gilug.org] PROPOSTA DE FER UN CAFE-INSTAL.LACIONS ( PER DIR-HO D'ALGUNA MANERA )

2007-08-08 14:37:23 UTC

Dijous 16 a partir de les 16.00h a l'Escala em sembla bé, però no ho
podré confirmar fins dimarts 14 (possibilitats afirmatives del 90%).

Es pot comptar amb 12 ordinadors amb un disc dur on hi ha ja instal·lat
un MSWindows i un Fedora GNU/Linux, però amb espai suficient de disc per
a arraconar les particions existents i instal·lar més coses.

A l'aula hi ha una taula central lliure, i si es porta una regleta
elèctrica i cables de xarxa, es poden conectar els portàtils que vinguin.
També hi ha dues pissarres plàstiques amb rotuladors, i llibertat
d'horari per a tota la tarda/vespre.

En/na xavi linux ha escrit: