[gilug.org] PROPOSTA DE FER UN CAFE-INSTAL.LACIONS ( PER DIR-HO D'ALGUNA MANERA )

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-07 19:00:30 UTC

Per trencar l'armonia de la proposta escric aquest correu :P
xDDDDD
JO NO VULL INSTALAR NI KDE NI GNOME!!!!!!!!! :P
Proposo que ... per una vegada ... deixem els escritoris aquests i
xerrem sobre d'altres escritoris ... com xfce-4, wmaker, o altres com
l'enlightenment 17 :P xDDDDD
Jo m'ofereixo a ensenyar al personal com instal·lar i configurar un
enlightenment 17 , suposo i espero que me'n surti ... ja que no és cosa
fàcil fàcil del tot ... però bueno, per proposar, no em queda
endarrera :)
A algú li interessa l'e-17 ? (e-17 == enlightenment 17)

El dt 07 de 08 del 2007 a les 14:00 +0200, en/na Albert Coronado va
escriure: