[gilug.org] Petita proposta

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-07 15:42:17 UTC

Hola

Dani
Jo personalment crec el mateix que tu, donat que no sóc un expert, però
només una nota: també estic en d'altres llistas  i forums de gent  de nivell
"d'inici", per dir-ho d'alguna manera, i no em molesta amb absolut, que em
preguntin, i si ho sé responc.

També vull deixar clar que amb gent de gilug (i algunes persones en concret)
és com he aprés més bé sigui via llista o personalment, i mai he rebut un NO
per resposta , tot el contrari.Per tant subscric el teu mail

Salut!!!

Xavi

El 07/08/07, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas <> ha
escrit: