[gilug.org] telefonica

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-07 09:04:05 UTC

A Dimarts 07 Agost 2007 10:14, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> L'altre dia vaig revisar la meva llista de comprovadors de velocitat:
> http://www.actiu.net/infordoc/velocitat-internet/

buenu, baixar un fitxer és una manera senzilla de comprovar-ho,
el que hagi fet aquesta llista i l'hagi publicat es fa també responsable del
bon funcionament i dels efectes perjudicials que puguin ocasionar aquestes
webs ?

totes diuen lo mateix ?
estan d'acord amb la velocitat de baixada d'un fitxer per ftp ?
funcionen sense enviar propaganda o intentar instalar virus ?
funcionen totes, o només mostren propaganda i ni tant sols van ?

bromes apart,

simplement si la linia va bé transmet o si s'ha espatllat no transmet
no crec que telefonica configuri una velocitat diferent a la contractada,
si la velocitat de transmissio es constant vol dir que funciona tal com està
preparat i ells han configurat una cosa diferent a lo que s'ha contractat,
sino, si vols anar per feina revisa els cables i els aparells, que aquí hi
haurà el problema

una vegada per questions de linies de comunicacions d'empresa vàrem conseguir
que telefònica ens comprovés una linia, per soposat ells varen comprovar que
donava la velocitat a baix nivell, després de varis dies i de molt insistir,
fent papers amb documentació tècnica i trucant als responsables de la
provincia, varen revisar-ho a fons, era el protocol del router que estava mal
configurat, sort que en aquell temps el router era de telefonica i el
problema era seu, perquè sino ens haguessin cobrat les molesties a preu
d'oferta !