[gilug.org] Instal.lar Compiz a Kde Feisty

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-06 17:17:20 UTC

què no acaba d'anar no ès veu bé i semblava que perdia les X, el compiz  no
"li dona la gana d'anar bé ni a per ....vaja que no vol..que i farem "linux
no ès va  fer en un dia", miraré de fer-ho amb beryl a veure si hi ha sort ,
però estic començant a pensar que per un portàtil (Samsung R65) es massa
feina fer anar tot aixo i l'hi fot massa  canya als recursos, que hi
farem!!!!

Salut i paciència!!!!!!

Xavi

El 06/08/07, Jordi-Pujol <> ha escrit: