[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-08-06 07:18:48 UTC

Ale, per afegir-hi una mica de substància... m'ha fet gràcia sobretot
el canvi de l'actual versió:

dvd::rip is a full featured DVD copy program which provides an easy to
use but feature-rich GUI to control almost all aspects of the ripping
and transcoding process.

About this version

This release adds a Catalan translation and fixes some minor bugs.