[gilug.org] Com fer que kes icones de kde no "saltin"

guerau guerau elsud org
2007-08-03 16:36:08 UTC

En/na Jordi-Pujol ha escrit:
> A Divendres 03 Agost 2007 16:10, xavi linux va escriure:

> jo ho mirava en Debian, en Ubuntu es deu dir "system settings",
> pot ser es troba a la pestanya "avançats" ?

bones,
jo utilitzo la kubuntu, porta dos "centres de control", un de més
simplificat que és el que es veu per defecte (el system settings o
arranjament del sistema) i llavors n'hi ha un altre una mica amagat que
es diu kcontrol (fes kcontrol des de la consola) que té forces més
opcions, allà és a "aparença i temes > engegador ràpid"

salut!!