[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial (2)

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-03 13:59:13 UTC

A Divendres 03 Agost 2007 15:21, xavi linux va escriure:
> Ep Hola.
>

> He fet la prova de copiar un DVD de disney original i amb K3b només al
> començar a llegir-lo m'ha dit:
>
> que els CSS no es llegien i tinc el libdvdccs2 instal.lat ...que en
> penseu???

a més de libdvdccs2, el lector de dvd també fa la comprovació, per lo que hi
han firmware modificats per molts models de dvd,
en el meu fa temps que vaig canviar-lo i no he tingut mai aquest problema,

per la conversió he fet servir sempre eines a baix nivell, son les més ràpides
i pots parametritzar totes les possibilitats.
per exemple per convertir un dvd a svcd, seleccionat dos canals d'audio
el dvd2svcd.sh
o per convertir el dvd a divx seleccionant també varis canals d'audio, el
avi-encode.sh

Per fer la conversió els posava en marxa i al cap de mitg minut l'aturava i
comprovava el resultat, si no és satisfactori es pot canviar el paràmetre
corresponent i tornar a començar

fa molt de temps que baixo amb el format divx i ja quasi no faig servir
aquests scripts, ( si es que una linia d'ordres amb paràmetres es pot
considerar un script )

> Salut!!

Igualment,

Jordi