[gilug.org] mythtv

Miquel Casanovas Puigvi mcasanovas gurx net
2007-08-02 23:22:50 UTC

David Casals escribió:
> Hola
>
> M'acabo d'instal·lar el mythtv al meu ordinador i només engegar em dona
> el següent error:
>
> Could not connect to the master backend server -- is it running?  Is the
> IP address set for it in the setup program correct
>
> He mirat els serveis que hi ha i nomes n'hi ha un que tingui el nom de
> myth... i si l'intento engegar em diu que ja esta engegat.

Mythtv és una aplicació client-servidor com per exemple el scanner
Nessus. Així que per poder fer anar el client de mythtv
(mythtv-frontend) necessites tenir executat en background el servidor
(mythtv-backend). No necessariament ha d'estar a la mateixa màquina. En
cas de distros derivades del debian amb un "apt-cache search mythtv"
obtens la llista de paquets relacionals. Instala els corresponents..
> Algu sap com funciona, o on puc trobar algun manual en catala o
> castella? a la pàgina del producte esta en angles i em perdo en alguns
> llocs.

Hi ha bastanta informació i el seu funcionament no es díficil..

Salutacions