[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-08-02 05:34:38 UTC

A Dimecres 01 Agost 2007 17:05, xavi linux va escriure:
> C'est n'est pas voilà...doncs els dvd's cials solent estar "protegits", no
> se pas de que tenen tanta por...
> a si deu ser que la sage no hi guanya  rès si t'en fas una copia de
> seguretat .......(els protectors del bens aliens)
>
> Salut!!
>
> Xavi
A veure, jo personalment crec que, si les coses estan així, busca-ho a la
xarxa donkey i baixa-t'ho amb un programa p2p.

Pirateria?
No. Desobediència cívica!!

Ens volen criminalitzar per allò que no és delicte. Fer una còpia personal
d'una obra cultural.
Ens venen suports amb restriccions a la còpia.
Doncs bé, desobeïm. És tant senzill com això.
Ja hem pagat la taxa pel suport a gravar (el dvd "verge"), paguem un cànon per
la capacitat d'emmagatzematge del disc dur (aviat ens faran pagar cànon per
la capacitat del cervell de recordar coses patentades!!!).

I si no t'ho pots baixar d'internet, mira si algun col·lega (o algú de la
llista) ho té i que t'ho gravi i t'ho passi.

No som pirates, estimem la cultura!!!!!!

Salut hi hagi!!

Dani

P.D.: sí!! ja sé que no he donat una resposta hacker, però també hi ha cabuda
per les idees en aquesta llita, no???