[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-01 15:39:56 UTC

A veure segons el que em dius tu si el copio amb dd if=/dev/cdrom
of=/path/imatgecdrom.iso, aíxo
crea una iso del dvd  pro no el copia desprès l'has de convertir de nou al
format origina, per fer-ne un dvd normal
per tant només tinc una iso pro no em resolt el problema, això es el que amb
sembla..o vaig mal orientat???

El 01/08/07, Jordi-Pujol <> ha escrit: