[gilug.org] RFC 1149 a Girona

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-04-27 17:21:56 UTC

A Divendres, 27 de Abril de 2007 17:51, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Jo no sé de què parles. Arribeu a ser tant críptics, aquests
> linucserus...

I jo tampoc, pero no volia dir res per no quedar malament,
he buscat informació del RFC 1149 i sembla que defineix la base per fer la
comunicacio "peer to peer" en diferit, no ?
he vist que s'han fet proves de ping d'un punt a un altre, a nivell
experimental.
pero quins serveis dona ?