[gilug.org] mysql 5.0

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-04-26 07:27:50 UTC

A Dimecres, 25 de Abril de 2007 22:40, Marc Furtià i Puig va escriure:
> Espero que no t'hagi molestat el correu meu previ a aquest, ja que no
> anava amb la direcció que ha agafat, per desgràcia :(
> Un cop més, merci pel teu interes!!! Espero seguir amb contacte amb tu
> dins d'aquesta llista.
> Marc Furtià

no és cap molèstia, crec que demanaves més informació i potser he fet més
polèmica del compte amb les implicacions personals,
però ara corregeixo i torno a orientar-ho cap al problema que ens ocupa,

busco informació per:
"error retrieving current directory: getcwd: cannot access parent directories"

surt quan estas treballant en un directori i un altre procés l'elimina,
despreś no pots executar més ordres si no canvies de directori,
o també surt quan vols situarte en un directori que no té establert el permís
executable per a tots els usuaris,

Salut,

Jordi Pujol