[gilug.org] jornades de programari lliure

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-04-13 12:57:20 UTC

Bones llista, sóc en Marc Furtià, escric aquest correu ja que estic a la
universitat de girona com a alumne i m'ha arribat un correu de què es
cel·lebren aquestes jornades a la Universitat de Girona, com ja havia
comentat previament.
Donçs bé, es fa una crida a la participació de la gent interessada, i
crec que el Gilug li pot interessar.
Seguidament us postejo la direcció de les jornades de programari lliure:
http://www.jornadespl.org/
Crec que és hora de que la llista digui si vol participar com a grup
d'usuaris que som de programari lliure o bé si cadascú ho fa pel seu
compte deixant de banda el Gilug.
Crec que seria bo que hi participessim ja que aquestes jornades tenen
força ressó i de pas ens podriem donar a conèixer.
Per cert, vaig anar a parlar amb en Jordi Regincós, cosa que em sembla
que també havia comentat i li vaig comentar que jo partenyia al gnudg
(l'agrupació d'usuaris de programari lliure de l'universitat de girona)
i al gilug. Va semblar que li interessava que hi col·laboressim, però
bé ... això no ho he de dir jo, a mi no em pertoca, sinó que crec que li
pertoca a la llista.
Què hi diu la llista al respecte ?
Per cert, pel mig també hi ha la UPC, que es on és cel·lebraven fins
ara, si no vaig errat, però ara s'intenta descentralitzar un xic i
Caliu.
Espero que no s'interpreti malament aquest correu a la llista i no acabi
amb mals entessos.
Atentament,
Marc Furtià