[gilug.org] Transit distribuit, ample de banda repartit

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-04-05 16:11:35 UTC

Hola llista,

Per els que esteu interessats en l'enrutament, estic escrivint un article
anomenat "Enrutament en xarxes d'estar per casa"

http://gilug.org/?q=node/296

que descriu alguns casos d'enrutament i vàries solucions que es poden prendre,

Salut,

Jordi Pujol

A Dissabte, 31 de Març de 2007 12:49, Jordi Pujol va escriure: