[gilug.org] sense rateta

David Casals hakd0c telefonica net
2007-04-05 08:13:12 UTC

hola a tots,

Tinc instal·lada la Ubuntu 6.10 a la feina i des d'ahir a la tarda no em
funciona la rateta, tenia una rateta inalambrica per usb i n'hi he posat
una amb fil ps/2 i cap de les 2 funciona (va deixar de funcionar amb la
inalambrica) des de Windows si que em funciona, o sigui que no hauria de
ser problema de rateta ni de placa base.

Ja fa un temps em van deixar de funcionar les ratetes que anaven per
ps/2 pero ho vaig solventar posant una usb, pero ara no em va cap.

Que puc mirar

Atentament
David Casals
hakd0c