[gilug.org] volcanica

Raul Perez raul web4linux org
2006-09-23 19:49:24 UTC

On Sat, 2006-09-23 at 02:43 +0200, David Casals wrote:
> [...]
> hi hauran faltes d'ortografia i alguna anada d'olla)
>
> Començare per el punt mes important de tots :-p el fet que no hi hagi un
> enllaça a la web del gilug es totalment per descuit, es mes fins fa una
> setmana no hi havia l'enllaç de cap de les entitats directament
> organitzadores. Els cartells els vam haver d'enviar a imprenta molt
> abans de tindre una confirmació oficial i segura de cap dels membres del
> Gilug(excepte jo mateix, però jo anava com a membre de l'altre entitat),
> es mes falten el 80% de les entitats col·laboradores.

I no hi ha cap problema! Al igual que tampoc crec que hi hagi cap
problema que en faci l'avís perque, sempre si es possible, es pugui
sol·lucionar.

Com he dit abans moltíssimes gràcies per posar-nos l'hipervincle.

> [...]
> nostres party's per ensenyar als que no han vist la llum, que des
> d'altres sistemes operatius també es pot jugar a coses tant o mes
> interessants que a les que juguen ells però mai he tingut a cap linuxero
> amb mi jugant amb nosaltres (jo no solo jugar, només monto).
>
> A partir d'aqui 15 dies ja començarem a pensar amb la de l'any vinent.
> Per tant ja ara faig una crida a tot aquell que tingui ganes de
> col·laborar amb alguna activitat que la comenci a proposar i que comenci
> a fer llista de material per què nosaltres el poguem aconseguir.

Doncs endavant!
Simplement ingnorem trolls i provocacions i segur que l'any vinent
podrem fer més coses plegats.