[gilug.org] volcanica

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2006-09-22 20:02:39 UTC

Hola
Gairebé m'havia promés no entrar en aquestes discussions estèrils, tan
típiques del Gilug, però crec convenient donar una opinió.
Justament la meva filosofia és totalment diferent al que dius: es pot
aprofitar aquest entorn "hostil" per exposar les bondats del programari
lliure i no tancar-nos entre els colegues de sempre que l'únic que fem és
retroalimentar-nos del mateix.
Jo crec en la divulgació del coneixement i no fer-ho és, precisament, anar en
contra d'un dels principis del programari lliure.
És per això que demà, tot i exposant-me a no tenir ningú o a tenir el
públic "windozero" més escèptic i a la pitjor hora del dia, penso anar a fer
la xerradeta sobre música amb programari lliure (no tot són installs). Per
què? Perquè crec que, malgrat la forta oposició de molts músics i empresaris
informàtics, GNU/Linux és una bona opció pels músics (per a mi, la millor).
Realment jo també penso que windows és a seguretat el mateix que la música
militar és a la música, però en aquest cas hauria sigut millor  fer un taller
de seguretat en Linux al costat del de windows en lloc de donar l'esquena.
Segur que els de Volcànica no hi haguessin posat pegues.

Apa, bon rotllo.  I a veure si algú més s'anima a pujar al matí a Olot, encara
que sigui per fer pinya que si no semblaré un músic tocant a la boca del
metro.

Salutacions,

Xavi de Palau

A Divendres 22 Setembre 2006 16:58, xavi linux va escriure: