[gilug.org] volcanica

telejet telejet gmail com
2006-09-22 07:49:52 UTC

En/na xavi linux ha escrit:
> Bones.
>

> un cop vista la volcanica.cat i la programació on s'inclou
> "seguretat"  amb windows, francament em sembla mig vergonyos si només
> es volia fer una party de linux o de soft lliure ...
>
> apa que sigui lleu
>
> xavi

Hola Xavi,

Només aclarir que en cap moment s'ha parlat d'una party exclusiva en
programari lliure (només et cal mirar les competicions i veus que els
jocs no ho són pas) tot i que fem el possible per donar-lo a conèixer i
la majoria de xerrades ho són.

La xerrada de seguretat en windows ens l'ha ofert imàtica, juntament amb
altres xerrades (sistemes operatiuys, plaques nanotx...) i ens va
semblar interessant, i com tenim gent que discrepa de que sigui
necessari temes de tallafocs i antivirus en windows al acabar la xerrada
fem taula rodona per posar diferents punts de vista sobre la taula, és a
dir que si vols venir a opinar em sembla perfecte.

Fins ara,

Ivan