[gilug.org] volcànica

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-09-21 14:10:43 UTC

A Dilluns, 18 de Setembre de 2006 22:42, Marc Furtià i Puig va escriure:
> Bones gent!!! sóc en Marc Furtià, us escric aquest correu per saber si
> algú voldrà pujar amb mi a la volcànica, a olot aquest dissabte a la
> tarda, ho dic per què han demanat que hi pujés gent, ja que hi haurà
> màquines a on instal·lar ubuntu's drapper i es necessitarà un suport que
> jo sol no crec que dóni l'abast ...
>
> Algú s'apunta ??? o tothom posa el cul a fora a part d'en dani ??? :P

Holaaaaaaaaaaa!

Sóc en Dani,

voldria saber si algú puja des de Girona a la Volcànica el dissabte. Hi ha el
tema de so digital i m'interessaria, i el cotxe (a part de vell i atrotinat)
el deixo a casa per si la Lourdes i les nenes van a algun lloc (és el preu
per l'escaqueig).
No m'importa com va el tema de dinar/tornada, etc, m'adapto a tot.

Salut