[gilug.org] Jornada a "La =?utf-8?q?F=C3=A0brica?="

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-09-16 12:38:59 UTC

Iepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P a mi m'interessa ... jo no sé
configurar la meva xarxa wireless amb encriptació, no me'n acabo de
sortir ... A mi m'aniria bé una xerradeta i una mica d'explicació sobre
això ... Potser es podria lligar amb el curset d'introducció d'alguna
manera ??? No sé, és una idea ... si es lliga bé i si no es lliga pos
també, ara .... jo hi seré, pk de wireless ni idea ... :S i no m'aclaro
gaire amb l'e-17, amb l'entorn de comandes i el router que tinc (linksys
wag54gs):S ...