[gilug.org] Tallers, xerrada i festa :)

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-09-08 19:15:06 UTC

> M'interessa!!!!
> Ja hi ha horaris decidits ?? a mi m'aniria bé dissabte a la
> tarda ....allà les 5 aniria bé ??? Diumenge al matí ... no crec que
> pugui...
> Bueno, ja direu alguna cosa.
> Si et vols posar en contacte directament amb mi el meu mobil és
> 679717979
> Fins ara!!!

Aquesta nit estaré a les festes d'olot jo, la nit de divendres, si et
vols posar en contacte amb mi truquem al móbil per definir l'hora i el
lloc.
Per cert, portaré una samarreta negre del hackmeeting de menorca, ho dic
per si llegeixes el correu i em veus corrent per allà ....
Espero que ens posem d'acord, ja que diumenge no m'aniria gaire bé, la
veritat !!!!
Té dónat el meu telèfon móbil, ja no sé què més puc fer per posar-me en
contacte amb tu... Ho estic intentant mitjansant la llista del gilug,
però no ho aconsegueixo :'(
A veure si al final s'aconsegueix fer alguna cosa de profit amb tot això
entra tots plegats  !!!!! :P
Fins la propera!!! (que espero que sigui ja!!)

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com