[gilug.org] Aquest Linux cada dia es mes complexe

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-09-06 15:24:07 UTC

A Dimecres 06 Setembre 2006 14:35, Raul Perez va escriure:

> Mmm... molt interessant.
>

> Podríes dir-nos amb quina distribució ( i versió si s'escau ) t'ha
> passat això ? Sería maco veure com actuen les altres distribucions per
> poder comparar ....

Si, va ser amb una Debian instalada de nou, desde els tres CD's d'instalacio.

Que activi el ipv6 es una punyeta, pero no influeix en el funcionament del
sistema, nomes baixa el rendiment d'alguns programes,
pero, al zeroconf li queda molt per fer i sembla una utilitat en fase beta,
 ja que dona adreces ip als interfaces ethernet sense que ningu li demani,
 quan jo crec que lo normal seria posar la configuracio zeroconf
al /etc/network/interfaces amb una linia del tipus:
iface eth0 inet zeroconf
seguint les normes de configuracio de la xarxa, (o alguna cosa per l'estil,
aixo m'ho he inventat jo ara)
i quan s'engega el sistema i el zeroconf dona una adreça ip 169.254.x.x, que
esta assignada incorrectament, donç el kernel no la pot deslligar de
l'interface de cap manera, ni fent ifconfig eth0 down, ni
amb /etc/init.d/network stop

> Oh! I si penjes això mateix com a una entrada al gilug.org la passo a
> portada ipso-facto que segur que a molta gent li pot interessar .... :)

es una bona idea, mirare de fer un article mes arreglat i penjar-lo,
tambe he vist per el google que hi ha molta gent amb problemes semblants i
moltes vegades no troben la solucio,