[gilug.org] Els millors repositoris

Actiu informatica informatica actiu net
2006-11-24 19:37:17 UTC

Bones,

Llegint per internet he aconseguit consolidar el meu coneixement de què els repositoris d'una distribució són les fonts de descàrrega de programes i actualitzacions.
Tinc una distribució per a la qual podria perfectament llençar el "sources.list" i fer-ne un de nou, però m'interessa fer-ho bé i no haver de revisar gaire el fitxer "sources.list" que ara crei.

Se m'ha acudit que, com que sembla que les fonts-repositori replicades canvien de lloc i disponibilitat, potser el millor és apuntar als repositoris de cada programa directament.
Si per exemple el reprsitori del projecte VLC és:
http://download.videolan.org/pub/videolan/debian
doncs posar així les referències a cada programa: apuntant a la seva web oficial.

Estaria jo en el bon camí?

Narcís Garcia