[gilug.org] Projecte sourceforge

Raul Perez raul web4linux org
2006-11-06 11:36:14 UTC

On Mon, 2006-11-06 at 11:51 +0100, Albert Coronado wrote:
> Hola,
>

>       Hem dic Albert Coronado (+info a http://www.lostsys.com) i fa
> poc que m'he donat d'alta a gilug.

Hola Albert! Benvingut!

> En definitiva que vaig mes perdut que una cabra en un garatge. Be, ja
> estic presentat.

Beeeeee.... Bub! Bub! ( gos de tura català perque fa bub i no guau )

>       Quin projecte teniu a sourceforge?¿. Es per veure-ho i mirar si
> puc aportar alguna cosa i tal.

Doncs a Sourceforge hi tenim bàsicament el codi font de la versió de
Drupal que utilitzem així com els pedaços que hem anat fent que són
bàsicament :

-bitacoles.net ( que fa ping al servei d'actualització de blogs cada cop
que publiquem alguna cosa)

-node2pdf ( que converteix al vol cada entrada en un document PDF )

-gilugtheme ( el disseny i estil de drupal per a la web )

Bàsicament ara hi ha això i és el que esta funcionant a part de la
documentació que hem anat generant per les diferents xerrades/tallers
que hem anat fent i que no se per quina raó ara no estan al dipòsit svn.

Els seus reponsables també l'hauríen de pujar.

D'aquí poquet hem de posar-nos a migrar el drupal que tenim cap a una
versió més nova amb el que aquests móduls hauran de ser comprovats amb
la nova versió del CMS per tal de fixar els petits problemes que puguin
sorgir així com adaptar el disseny al nou sistema.

Si et fa gràcia i tens temps i vols ajudar-nos benvingut siguis! Tenim
una llista per a desenvolupadors on discutim preferiblement totes
aquestes cosetes.

T'hi pots subscriure aquí mateix :
http://sourceforge.net/mail/?group_id=59189

Salut!