[gilug.org] ubuntu - suse ??

Antoni Camon acamon astrea es
2006-03-30 15:01:50 UTC

Holes,

sóc de Lleida i crec que m'he perdut per aquest fòrum de les terres
gironines. Però m'agrada llegir-vos i aprendre.

Fa un parell de mesos que m'he instal·lat a casa un ordinador amb linux
i m'ha agradat la idea (bàsicament pq a l'empresa tot es fa amb windows
menys el servidor que va amb fedora i que a mi no em deixen tocar).

M'he rebelat i a casa he provat vàries distros i al final em vaig quedar
amb l'ubuntu pq a més (tbé treballo en una escola) aviat els ordinadors
aniran amb linux a les escoles, i l'ubuntu tenia l'edubuntu i em va fer
gràcia.

Bé, anem al gra: Ara que us veig montant ubuntus a sac, què en penseu a
nivell pràctic que el departament hagi apostat per una distro basada en
SUSE?

Ho dic per potser treure l'ubuntu i posar una SUSE i així anar aprenent
els petits detalls de la distro.

Moltres gràcies i perdoneu la intromissió!!

Salutacions des de les terres de ponent.

Toni.