[gilug.org] Problema amb Debian i gallery2 (imagemagick)

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-03-25 19:15:37 UTC

2006/3/23, Ximo <>:
> hola a tots,
>
> l'altre dia vaig muntar un petit servidor a casa i em vaig posar a
> instal·lar el gallery2. Tot va anar bé fins que va arribar el moment
> d'activar tots el mòduls corresponents. Amb el mòdul de l'ImageMagick (que
> també vaig instal·lar i que no va donar errors) em surt aquest missatge quan
> intento activar-lo:

Bones, no tinc gallery instal·lat, però sembla com si no s'entengués
bé amb imagemagick a l'hora de cridar el composite :/

He trobat aquests dos threads [1][2] que també ho discuteixen, igual
et serveix d'alguna cosa.

Si no, prova de dir algu al foro d'usuaris del gallery2 a veure si per
allà saben què pot ser.

Salut!

[1] http://gallery.menalto.com/node/27352
[2] http://gallery.menalto.com/node/32083