[gilug.org] Proposta de quedada

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-25 12:29:03 UTC

El dv 24 de 03 del 2006 a les 13:55 +0100, en/na K va escriure:
> hola de nou a tothom!
>
> Quin sil.lenci avui, es nota que fa bon dia! :-)
>
> A veure, la maquia 2.0, costat plaça Catalunya, s'inaugura el
> dissabte, pero a les 20 hores! (Segons cartell que hi havia penjat
> a la porta) :-D
>
> Per tant, i per que no sigui dit, jo ja començare a fer unes
> birres al bar que vaig dir l'altre dia (barri vell, darrera
> la llibreria, costat d'una plaçeta quadrada), a les 18
> hores, per fer temps i tal per a la inauguracio...
>
> Ens veiem, vaigi be!

K hi aniras avui a la màquia ?? ho dic per no baixar i trobar-me que
estic sol a girona com un gilipolles per allà pudolant ...
T'ho dic per què baixaria i podrem xerrar de 4 cossetes .... (si
realment avui pots quedar, clar)
Espero resposta!!!!
Ens veiem aquesta tarda ???
Dpen del si em contestes aquest correu o no .... i si m'expliques una
mica millor on està això, que jo sé on és la llibreria, si no em traeix
la memòria)
Fins ara!!!