[gilug.org] Proposta de quedada

Xevi tomcatbsd yahoo es
2006-03-24 17:13:17 UTC

En/na Raul Perez ha escrit:

[...]
> Fixa't que la gent que ha dit alguna cosa de que vindría a la reunió no
> és ningú que s'hagi interessat per el curs ( bé si sols en/la
> Lourdes/Dani ).

Sento trecar el fil de la conversa. Però és que he arribat una mica tard
i m'interessa contestar aquest mail d'en Raul Perez. Jo fa temps vaig
dir que podria fer una xerrada sobre alta disponibilitat amb Linux
destinada a usuaris avançats. Jo crec que a la llista hi ha gent que li
pot interessar sentir a algú com explica com es configura un servei web
en dos ordinadors. Per poca audiència que tingui, ja valdrà la pena.

> Vaja que .... senyors deixem-nos de tonteries de mails de gent de fora i
> concentrem-nos en el que hem de fer que és tirar endavant les coses que
> fem nosaltres.

Hi estic d'acord. Ens veiem aquest dissabte ...

Ens veiem,

Xevi Serrats.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com