[gilug.org] Proposta de quedada

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-24 14:34:44 UTC

El dv 24 de 03 del 2006 a les 14:04 +0100, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> A Divendres 24 Març 2006 13:55, K va escriure:
>
> Eps!

> Ok, però suposo que no té res a veure amb la quedada del dissabte _8_
> _d'Abril_, no? Ho dic perquè no estiguis 15 dies fent birres.... :P

Bueno ... se'n poden fer 2 de kdd's no ??
Ens hi veurem si hi ets ... sinó fins al 8 d'abril a la màquia ... (tot
i que a les 8 ??? ja que si no obren abans ... hem sembla que serà una
mica absurd baixar i estar podulant dues horetes per girona, no ?)
Per cert, tinc ganes de parlar d'escriptoris ... com ara l'enlightenment
17 o el x(i dos lletres més que no me'n recordo ara mateix :S) portat de
novell cap al programari lliure amb animacions a les pantalles i pel que
diuen "els frikis" de l'udg xupa bastant poc, però encara no hi ha
paquets per debian, que els podriem fer nosaltres :P)

> salut!
Salut, peles i si potser i estas amb condicions, dones també!!! i que no
faltin ni et putejin com a un que jo sé ....