[gilug.org] Proposta de quedada

K k k udg es
2006-03-24 12:55:58 UTC

hola de nou a tothom!

Quin sil.lenci avui, es nota que fa bon dia! :-)

A veure, la maquia 2.0, costat plaça Catalunya, s'inaugura el
dissabte, pero a les 20 hores! (Segons cartell que hi havia penjat
a la porta) :-D

Per tant, i per que no sigui dit, jo ja començare a fer unes
birres al bar que vaig dir l'altre dia (barri vell, darrera
la llibreria, costat d'una plaçeta quadrada), a les 18
hores, per fer temps i tal per a la inauguracio...

Ens veiem, vaigi be!

     Carles

[...]

[...]