[gilug.org] Proposta de quedada

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-23 10:07:35 UTC

El dj 23 de 03 del 2006 a les 10:42 +0100, en/na K va escriure:

> [...]
> que mai esta de mes, explicar-se ben be:
>
> "Massa gent al mont, no pitxa prou, i aixo li afecta
> les neurones, de manera, que s'inventa coses, diu mentides,
> i fa coses amb poc/gens, avaricios i egoista sentit comu..."
>
> La seguent discusio interessant seria averiguar fins a quin
> punt la penya amb aquest "bug" te arreglo, (ei, que es
> tracta de parlar de hardware i software humà! :-),
>
> La meva opinio personal, es que depen: La gent inteligent sí
> "rectificar es de savis", pero els patans de mena...
> "d'on no n'hi ha no en pot rajar"! :-)
>
> Ei, parlem de tot aixo i molt mes el dissabte!

Jo ja ho dic, si puc vindré ... en principi puc, però no ho sé, depen de
si em surt alguna cosa a última hora ...
Però una cosa la TINC MOLT CLARA!!! jo no callaré quan la gent acusi,
m'acusi o ens acusi de cosses que jo penso que no són certes.
Si m'he de quedar sol, diuen que més val estar sol que mal acompanyat,
no ?
Llavors i a partir d'aquí, si he de quedar-me sol, m'hi cadaré, jo no
estic disposat de que "4 persones" per falta de coneixença d'algun tema
m'acusin o ens acussin de cosses que crec que no són certes.
Estic intentant de deixar clara la meva posició, res més lluny que això.
Em fot molt que entra lug's hi hagi aquests mal entessos.
Per això  mateix m'estic començant a pensar a veure que hi faig jo aquí
al mig, ja que pel que es veu, o jo interpreto, molta gent no li importa
aquest tema.
Si començem així no acabarem mai amb l'"enemic" comú de qualsevol lug,
el software privatiu. Ens estan seperant i lo més fort és que ho
aconsegueixen i ningú diu res al respecte!!!!!!
Em fot i molt.