[gilug.org] Proposta de quedada

K k k udg es
2006-03-23 08:22:30 UTC

Oriol Pellicer i Sabrià wrote:
> Ei gent,

Ei, quin moviment a la llista! Es nota que acaba de començar la
primavera (que ja ho diuen, que la RAM altera :-)

Vaig a dir unes quantes coses, en cap ordre en especial... :-)

Crec fermament en el Gilug, com a eina per a la felicitat, directament.

No per a la felicitat basada en € / $.

Al mon hi ha molta (massa i tot) gent que es creu el primer que
sent, i/o s'inventa coses sense fonament (lo de parlar pels colzes,
desgraciadament, massa habitual), etc.

Tambe hi ha al mont, molta (potser tambe massa) gent, amb la pell
molt fina, que li estressa molt que algu digui mentides, etc.

(I ja no diguem tambe, que a mi tambe em toca una mica, snif, la
gent que pitxa massa poc i li afecta! :-)

Coses, totes aquestes estressants. I l'estress es xungo.

Tambe crec molt en l'aprenentatge progressiu i continu, entes com
xerrar de tant en tant amb algun coleguilla a tal efecte...

I que mentre estigui viu, podre aprendre alguna cosa nova!

Per tant i per tot aixo, molt be per la quedada dissabte! Guerra
a l'estress amb una bona quedada amb forçes birres ben fresques,
que diuen que pujaran les temperatures!

I a qui li agradi inventar-se coses, es el *seu* problema i 2 pedres!

Tal com he dit mes amunt, jo tinc clar els *ques* i *coms* del Gilug,
i a aquestes altures ningu m'ha d'explicar res!

Fins dissabte!

            Carles