[gilug.org] captures fetes

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-03-21 20:52:17 UTC

hola: com ja te dit jo vindre, pro s'ha dit una cosa interessant
cuan?
per comença a posar dades, jo puc venir els dilluns, dimarts,o divendres a
partir de les 20.30h
altres dies no puc,
perquè suposo que seria als vespres, veritat??
i torno a repetir que vinc partint de zero, zero.
El 21/03/06, marcfurti <> ha escrit: