[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2006-03-21 15:54:03 UTC

Furti tranqui titi.
(treiem ferro a l'assumpte).
Pel que fa al tema del curset cal entendre una cosa. La majoria de gent
que potencialment pot estar interessada en una introducció a GNU/Linux
_NO_ és del Gilug. Em sembla que això no costa tant d'entendre. No crec
que m'erri gaire si dic que la majoria de gent que està al Gilug ja ha fet
una mena de "introducció a GNU/Linux" abans de subscriure's a la llista.
Vull dir amb això que, si bé hi pot haver gent interessada de la llista,
el més logic és que s'hi apunti gent que no està al Gilug. De fet crec que
seria el desitjable.

Pel que fa a la manipulació de 4 empreses... Ostres m'has deixat de
quadros. Realment tu creus que de cares a enfora hi ha molta gent que
conegui el Gilug i que _a més_ ho relacioni amb 4 empreses (que no sé
quines serien...).

En serio Marc, no crec que t'ho hagis d'agafar així...

Salut.