[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

Raul Perez raul web4linux org
2006-03-21 12:39:32 UTC

On Tue, 2006-03-21 at 13:10 +0100, K wrote:
> [...]
>
> Si quan es fa, estic prou "free" d'ocellets al cap i tal,
> alla em tindreu, per ajudar a qui calgui.
>
> I si nomes som 2, (Hola Marc! :-), quedem qualsevol dia
> a fer   a qualsevol bar, que una xarxa es
> fa desde 2! :-)
>
> I per que no sigui dit, proposo avui mateix a les 19 hores,
> al bar ~budista~ (no recordo el nom), que hi ha al barri vell,
> mes o menys darrera de la llibreria, carrer de les Olles...
> Sense fum, bona musica, servei magnific! ambient net i clar,
> optim per a ments fosques i imprevisibles com la meva!

Heeemm... doncs jo proposaría el mateix però al IRC ( #gilug a la xarxa
freenode ). Suposo que ho pot assistir més gent ja que tothom deu tenir
compromisos i/o altres tasques a fer.

De totes maneres si hi a una necessitat 'real' de regar-ho amb cervesa
no seré jo qui es queixi...

A més en Marc ja te material ( captures de pantalla, escrit esborrany
etc .. .) amb el que queda poc perque el curs sigui una realitat.

Porser quedaria :

 - Repassar el apunts quan estiguin online
 - Fer un llistat d'alumnes assistents
 - Buscar un lloc on poder-lo fer
 - Fer-ne publicitat ( anunci oficial )

Idees i/o Voluntaris sobre aquests punts ?