[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-21 11:46:39 UTC

Bones, sóc en Marc Furtià i Puig.
Envio aquest correu per què no sé si faré el curset.
Veig que molt poca gent li interessa tot això i no sé si val la pena
treballar per gent que REALMENT no li interessa el tema.
Qui vol fer el curset ?
Qui no el vol fer ?
Això és un ultim atom, ho dic clar i català, ja que jo ho faig amb bona
voluntat i no per falta de feina ...
A algú li importa realment aquest curs ???
No he llegit ni un sol correu interessant-se pel curs, ni una sola
pregunta d'on poguer buscar informació per venir un xic preperat ...
Em sap greu que uns s'ho currin i els altres passin de tot.
Estic dolgut, la veritat.
Si algú el vol fer, que contesti, però que no m'ho enviï a mi
personalment, que ho digui PÚBLICAMENT a la llista, que dongui la cara.

--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com