[gilug.org] firewall

2006-03-15 23:17:00 UTC

Degut a aquest mètode de comunicació FTP tan vulnerable (anada pel port 21 i
tornada 'activa' pel port 20) es va inventar l'anomenat "mode passiu", en
què es resol tot pel port 21 i totes les conexions les obre el client.

Ara bé, per a restringir el servei FTP a només "mode passiu", cal que el
programa-servidor FTP el contempli, i que tots els clients que s'hi vulguin
conectar també.

,